14. 5. 2025

2 příspěvky u článku “Prodavačky v Česku začaly rozčilovat zákazníky. Na kase jim dělají nepěknou věc

  1. Tenhle přístup není žádná novinka a hlavně zaměstnanci za to nemohou. Zaměstnavatel tlačí na své zaměstnance ať zvýší prodej tzv doplňkovým prodejem aby dosáhli měsíčního finančního plánu a tím pádem mohli zaměstnanci dostat prémie. V druhém případě mohou být zaměstnanci dokonce postihnuti (kontrola Mystery shoper) ,že nenabízí doplňkový prodej nebo jiné služby zavedeny zaměstnavatelem.
    Nic není černobílé. Pan autor článku by si měl zjistit důvod, proč tak zaměstnanci činí. Já pracovala v obchodě s oděvy 6 let a stále se mi příčila povinnost oslovit zákazníky do 2 minut ! (přišlo mi,že se zákazníkům vnucuji). Manager nás sledoval a pokud zjistil,že tyhle pravidla porušujeme, tak sáhli zaměstnanci na odměny!!

  2. Tak konkrétně v Tetě jde o časopis z jehož prodeje jdou peníze na charitativní projekty a stojí asi 10 Kč, to není zas tak moc. Zde a i v jiných obchodech stačí říct jen: “Děkuji, nepotřebuji!” Můžeme být k prodavačkám slušní, mají to zkrátka nařízené se ptát. Chovejme se k sobě trochu empaticky a slušně!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *