
Obchodní řetězce v České republice štvou zákazníky na mnoho různých způsobů. Mezi hlavní problémy patří nedostatečná kvalita prodávaných potravin, kdy ty tuzemské jsou obvykle druhořadé oproti tomu, co se prodává na západě. Dále jsou to potom velmi vysoké ceny, jež neodpovídají místním příjmům a právě oné nedobré kvalitě.
Pořád se chechtají
A pak je tam ještě celá řada menších problémů, které ovšem znepříjemňují nákupní zážitek. Na jeden takový si v poslední době hojně stěžují hlavně zákazníci Lidlu. Těm totiž vadí, jakým způsobem mezi sebou komunikují prodavačky na prodejní ploše.
“Při posledních několika nákupech si toho nešlo nevšimnout. Všechny prodavačky v našem Lidlu neustále štěbetají do svých interkomů, které mají na hlavě. Kolikrát se otočíte a myslíte, že mluví na vás, ale to si jen povídají o soukromém životě s kolegyněmi,” říká paní Anežka z Prahy. “Opravdu nepotřebuji vědět jejich pikanterie a slyšet následný hurónský smích z několika míst prodejny.“
Další věcí je, že podle zákazníků jsou potom prodavačky často jako tělo bez duše. “Ptal jsem se prodavačky na kase, jestli se mi načetla moje věrnostní sleva. Ale ona se zrovna vybavovala s kolegyněmi, takže vůbec neposlouchala a jen na mě koukala. To je opravdu nepříjemné,” říká pan František z Ústí nad Labem.

Minulo se to účelem
Prodavačky v Lidlu dostaly headsety pravděpodobně k tomu, aby mohly lépe koordinovat svou práci. Lze je tak například rychle zavolat ke kasám, když jsou třeba posily kvůli zvýšené návštěvnosti zákazníků. Případně mohou prodavačky požádat o pomoc nadřízené nebo kolegy.
Čtěte také: Lidl vyzrál na Čechy. Myslí si, že nakupují v akci, ale platí plnou cenu. Tak to je síla, jak nás oškubali
V poslední době to ale na spoustě prodejen vypadá spíše jako ve žvanírně. Člověk si chce například v klidu vybírat něco z regálů, ovšem to není úplně příjemné, když vedle vás prodavačka vyskladňující zboží vykládá, co dělala včera.
Foto: Shutterstock