
Jak se rozjela letní sezóna a Češi ukončují první zájezdy, ukazuje se, že některé cestovní kanceláře se opět vyznamenaly. Opět se objevují případy, kdy si klienti objednali kvalitně až luxusně působící resorty u moře, a nakonec skončili v něčem, co si sice říkalo hotel, ale ve skutečnosti šlo maximálně tak o špatnou ubytovnu.
Slušný průšvih
Některé stížnosti míří například na cestovní kancelář Blue Style, která měla řadu klientů v Albánii poslat do zcela nevyhovujícího hotelu. Klienti měli objednaný určitý hotel, avšak krátce před odletem jim bylo sděleno, že daný hotel na tuto sezónu nezvládl otevřít. Už to je poněkud podezřelé. Byla jim však nabídnuta alternativa v podobě jiného hotelu, na kterou většina z nich přistoupila.
Jenže příliv špatných zpráv nekončil. Jen tři dny před odletem bylo klientům sděleno, že aquapark, který měl být součástí nabídky nového hotelu, ve skutečnosti nefunguje. Ovšem to zdaleka nebylo všechno. To pravé utrpení mělo teprve začít s tím, když klienti na místo dorazili.
Ve skutečnosti totiž nefungovaly ani bazény, které byly prostě vypuštěné. Jeden bazén sice krátce napustili, ale pak ho zase vypustili. “Za deset dní jsem byla ve vodě třikrát, v moři jednou. Měly tam být pozvolné schůdky, ve skutečnosti to bylo ale nebezpečné,” uvedla pro deník Blesk jedna z klientek.
Trestuhodně se zachoval i delegát cestovní kanceláře Blue Style. Ten totiž klienty ignoroval a oni museli nadhánět. Když se jim to konečně jednou podařilo, jen jim odsekl, že jim nepomůže a ať zájezd reklamují po návratu.

Směšné peníze zpátky
Důvodů bylo rozhodně více. Například jediné místo, kde si hosté mohli nabrat vodu, bylo v jídelně z jakéhosi barelu. Ta však byla vzdálená stovky metrů od pláže. A co více, klienti si museli zakoupit láhev, do které si vodu čepovali. Ke kávě pak nebylo k dispozici ani mléko. To vše přitom v režimu all inclusive. Výběr jídla prakticky žádný nebyl a kvalita byla doslova děsivá.
Daný zájezd vyšel na 16 390 korun na osobu. Blue Style sice nakonec uznal reklamaci, ale vrátil klientce pouhých 819 korun, tedy nějakých pět procent, což je zcela nedostatečné.
Čtěte také: Čechy vyhodili v Turecku z hotelu. Dopouští se zásadního nešvaru, který není tolerován
S cestovní kanceláří Blue Style mají Češi přitom problémy každou sezónu. Objevují se u ní právě případy zcela nevyhovujících hotelů. Letos také své klienty nechala čekat v Egyptě, protože neměla domluveného leteckého přepravce pro cestu zpět. Každý by se měl samozřejmě zamyslet nad tím, zda s takovou cestovkou někam vyrážet. Obzvlášť když člověk cestuje tímto způsobem, aby se o něj společnost prostřednictvím delegáta případně postarala. Když ten ale není vůbec dostupný či nápomocný, je to k ničemu.
Foto: Shutterstock