
V poslední době míří na obchodní řetězce řada stížností v tom smyslu, že jsou slevové akce nejrůznějším způsobem omezovány, a to často takovým způsobem, že je velmi složité jich využít. Obvykle na to doplatí hlavně důchodci, kteří si nevšimnou toho, co všechno je třeba k uplatnění slevy splnit. Výsledkem je potom skutečnost, že na pokladně zaplatí plnou cenu a mají prostě smůlu. A to navzdory tomu, že si do obchodu přišli vybrat třeba i podle letáku.
Proč to dělají?
Doslova přeborníkem je v tomto ohledu Lidl. Tam, když je například sleva na máslo, je třeba v mobilní aplikaci aktivovat speciální kupon a aplikaci potom načíst na pokladně. Leckdy se ale stane nějaká chyba, a tak se akční cena neuplatní.
Teď je tu přitom v obchodním řetězci Lidl další novinka, na kterou na sociálních sítích upozornil zákazník Tom. “Pardon Lidl, ale můžete nás přestat ochcávat? Jak tohle přečtou a pochopí starší lidé?” obořil se na zástupce supermarketu.
Důvodem je to, že v prodejně narazil na některé výrobky, které lákaly na velmi atraktivní slevu, která dosahovala až 50 %. Šlo například o oblíbenou mléčnou čokoládu Fin Carré, která se standardně prodává za 31,90 Kč a po slevě stála 17,45 Kč.

Není to v pořádku
Ovšem pro uplatnění takové slevy je třeba splnit hned dvě podmínky, což je uvedeno velmi malým písmem. “Sleva platí pouze pro zákazníky Lidl Plus, kteří mají tuto prodejnu nastavenou jako svou oblíbenou,” uvádí se na cenovce titěrným písmem.
Je ještě pochopitelné, že pro uplatnění slevy je třeba načíst mobilní aplikaci Lidl Plus. Kdo chce v tomto řetězci čerpat nějaké slevy, ten to už dobře ví. Novinkou, která je skutečně velmi zrádná, je potom to, že musíte mít danou prodejnu nastavenou jako oblíbenou.
Čtěte také: Lidl oškubal zákazníky v Česku. Teď to všechno prasklo a je zle
To už je složitější a spousta zákazníků to samozřejmě nesplní. Jenže, co se pak nestane? Sleva se jednoduše neuplatní a vy zaplatíte plnou cenu. Přitom jste si mohli nabrat třeba deset těchto čokolád s tím, že ušetříte 175 korun. Jenže to se nestane a vy si jen povzdechnete, jak s vámi Lidl zase vyběhl.
Foto: Shutterstock