
Málokdy Českou republiku potká taková událost jako právě teď. Ukazuje se totiž, že tuzemský trh je velmi atraktivní pro zahraniční řetězce. Pokud jste si mysleli, že už jich je tu spousta, tak to nevíte, jak to funguje v cizině. Tam jich je totiž mnohem více a společně vytvářejí zajímavé konkurenční prostředí, které tu dosud chybělo.
Konkurence přibývá
Velkou posun vpřed má přinést právě obchodní řetězec Woolworth, který oznámil otevření prvních prodejen v Česku. “Na to jsem čekala, postavím se do fronty jako první, protože tohle jsou vážně super obchody, které v Německu navštívím vždy, když tam jsem,” říká paní Libuše z Písku.
Woolworth to přitom v Česku míní rozjet skutečně ve velkém. Do poloviny roku 2026 by měl rád už 20 prodejen. To je pouze jednoletý horizont, který by znamenal skutečně raketový růst. První prodejny otevřou již 19. června 2025, a to v Třebíči, Třinci a Žatci. Otázkou je, kdy se dostane na Prahu, ale pravděpodobně to bude brzy.
Celé to tak trochu připomíná to, jak na český trh vstoupil konkurenční Action, který tu má již téměř sto prodejen. Je přitom zajímavé, že české pobočce Woolworthu nebude šéfovat nikdo jiný než Petr Juliš, který dříve působil právě coby ředitel Actionu.

Historie je velmi zajímavá
Prodejny mají mít kolem jednoho až dvou tisíc čtverečních metrů, což znamená, že budou poměrně velké. Není příliš divu, protože budou muset obsáhnout velmi široký sortiment, který tento řetězec nabízí. Obvykle prodává potřeby pro domácnost nebo zahradu, hračky, oblečení nebo různé sezónní kousky. Najdete v něm ale také omezenou sekci potravin.
Je přitom zajímavé, že Woolworth vznikl již v roce 1879, tudíž má značnou tradici. Založen byl přitom ve Spojených státech amerických. Avšak otěže nad celou značkou převzala postupně německá odnož, která vznikla roku 1927. Právě pod ní otevírá také česká pobočka.
Čtěte také: Totální průšvih v českých obchodech. Je tam kompletně prolezlé maso. Prodal ho tam známý miliardář
Velkou výhodou jsou především velmi nízké ceny, které jsou mnohdy méně než poloviční oproti tomu, za kolik dané zboží seženete u konkurence. To už je zkrátka důvod, abyste tam tu a tam zašli.
Foto: Shutterstock
Jedna odstrašující zpráva za druhou! Tolik internetových agresorů, kteří útočí na důvěřivé občany! Sdělovací prostředky plné zla! Češi, kde jste to viděli? Na Západě? To si berete příklad z těch pravých! Jen co je pravda! Zkuste vymyslet něco svého! A neinspirujte se pořád dokola stejným svinstvem!