30. 4. 2024

4 příspěvky u článku “Dostali jsme jenom toasty, přitom máme zaplacené all inclusive. Češi se bouří proti cestovním kancelářím, selhaly na celé čáře

  1. Přírodní katastrofa, řada místních přijde o všechno a někdo možná i o život – a naši řeší tousty a případnou ztrátu za storno?
    Jsou-li špatné předpisy a ani naše MZ nezmění svá doporučení, máme snad i vlastní rozum!

    1. Přesně tak,já osobně bych zajezd stornovala a s cestovkou se snažila dohodnout bezplatné storno a pokud byla to nepristoupili,tak bych šla přes soud.

  2. Chápu to rozhořčení lidí z přístupu cestovek. Problém je ,že cestovky se postavili do role bank. Chcešli zájez podepiš smlouvu a zaplať . Připomínky ke smlouvě jsou nemožné neboť smlouvy jsou standadyzované a nelze je doplňovat!!!! No a tak to dělají i všechny České banky . Využijí té Vaší eufórie ,že někam chcete jet a vyžijí toho ,že v tu chvíli podepíšete cokoliv! Pokud se toto v naši zemi nezmění budou si tu všici dělat co chtějí jak banky,tak cestovky. Velmi špatná Justice a zákony!!!!!!!!!

  3. Byla jsem na Rhodosu před požárem v půlce června.
    Delegátky byly mladé slovenské holky, které nás ubytovaly, nabídly výlety, a to bylo všechno.
    Nedivím se, že totálně selhaly v řešení krizové situace, která po požáru vznikla.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *