Obchodní řetězec Lidl je dobře znám tím, že rád přichází s novými věcmi, které tu dosud nikdo nezavedl. Obvykle se mu tato strategie daří a zákazníci jsou spokojeni. Někdy to ale dopadne opravdu neslavně a jeden se musí ptát, jak něco takového může řetězec vůbec dopustit.
Byl to skvělý projekt
Lidl před několika měsíci s velkou parádou uvedl na trh koncept hotových jídel ve spolupráci s Filipem Sajlerem a Bistrem Cibule. Výsledek byl skutečně více než dobrý, přičemž zákazníci si libovali nad tím, že mají konečně alternativu k návštěvě restaurace. Za cenu 75 až 90 Kč jste dostali více než slušné jídlo v krabičce, které jste si mohli ohřát třeba v práci v mikrovlnné troubě.
Zdálo se, že je zaděláno na dlouhodobou a úspěšnou spolupráci, ze které budou těžit všichni zúčastnění, a to včetně zákazníků. Lidl dokonce rozjel velkou reklamní kampaň ve spolupráci s nejrůznějšími influencery, která se nesla právě ve zdůraznění kvality hotovek, jež si nezadaly s domácím či restauračním vařením. To byl velký rozdíl oproti konkurenci, která nabízela a stále nabízí hotové pokrmy nevalné kvality.
Jenže netrvalo dlouho a spolupráce nečekaně skončila. Jak potvrdil sám Filip Sajler, nedohodl se s Lidlem na zaručení dostatečné kvality pokrmů. Řetězec zjevně tlačil na určité ošizení, aby na výrobku mohl více vydělat, na což však šéfkuchař nepřistoupil.
Co však následovalo? Dalo by se očekávat, že když takový projekt skončí, nahradí ho jiný, který však půjde jasně rozeznat. Jenže tyto hotovky v Lidlu si získaly mezi zákazníky velkou oblibu a obchod se rozhodl dělat, jakoby se nic nestalo.
Je to hodně špatné
Obaly pokrmů tudíž zůstaly velmi podobné, jen z nich zmizela tvář Filipa Sajlera. Zúžil se však jejich výběr a navíc ještě podražily. Dalo by se tedy očekávat, že jejich kvalita se třeba ještě zvýší nebo zůstane alespoň zachována. Vzhledem k popularitě by si na tom Lidl měl dát záležet.
Něco takového ale nenastalo. “Hotovky jsem si opravdu, protože jsem si je ohříval v práci a měl tak plnohodnotné kvalitní jídlo za rozumnou cenu. Nedávno jsem si ale koupil novou várku. V obchodě jsem si ničeho nevšiml, avšak jakmile jsem si připravil svíčkovou, musel jsem ji vyhodit. Nedalo se to vůbec jíst,” popisuje pan Milan z Prahy. “Dále jsem ochutnal i zbylá jídla a bylo to to samé. Brambory byly nedovařené, maso tuhé a omáčky odporné.“
Čtěte také: Lidl prodával Čechům podivné máslo. Jen se po něm zaprášilo, stačilo zlevnit pětikorunu
Dle zákulisních informací z Lidlu je celá záležitost považována za obrovský průšvih a aktuálně se řeší, jak k něčemu takovému vůbec mohlo dojít. Spekuluje se v této souvislosti o interních kšeftech některých manažerů řetězce, kteří měli dát zakázku pofidérním subjektům.
Foto: Shutterstock
Zase článek jak noha 🙄😒 tohle už zde bylo ne? Za mě se pokurvili už dyp, co prestali prodávat většina jídel ty dahler viny dráhy nebylo to zlé ale moc malé porce, zase podněty které mají kazit lidlu jméno i když si ho pokazil sám, možná měl smůlu… Když ještě měli ok produkty tak to stálo za to. Navíc ty jídla jsou i za 80drahe ale co se dá dělat nova doba to spíše se vyplatí byla k večeru mají tam většinou slevtly drahota jde za vládou jednoznačně která ale radši přijme o 50 % uprchlíků než aby se zabývala podružnými českými problémy.
To je pravda ,koupila sem si katův šleh a ten se taky nedal jíst ,přišlo mi že výrobce neví jak chutná katův šleh .