3. 5. 2024

3 příspěvky u článku “Koupil si 10 let starou Teslu s nájezdem 207 tisíc kilometrů. Chtěl ušetřit. Za pár týdnů přišel o 250 tisíc i o samotné auto

  1. Komu není zhůry dáno v apatýce nekoupí!!!!!!!To může udělat jen anglo-americký či jiný anglo-saský čůrák!!!!!!!!!

  2. Vývoj jde rychle dopředu, tyhle staré Tesly zvládly nějakých 500 dobíjecích cyklů, takže si každý může snadno spočítat, jaká je zhruba životnost. 200tkm odpovídá zhruba nějakým 400-500 cyklům, při rychlodobíjení se navíc baterie ničí rychleji, takže těch 200tkm prakticky koresponduje s životností baterie. Ale dnes se již dělají baterie s 2000 cykly a do pěti let by měly být běžné baterie, které zvládnou 7000 cyklů. Pokud opravdu něco takového bude existovat, tak vám ta baterka v autě vydrží cca 120 let 🙂 . Takže ano, staré elektromobily si dnes koupí akorát idiot, ale do budoucna by to nemusel být až takový problém, pokud tedy výrobci naplní své sliby o navýšení počtů dobijecích cyklů na jednotky tisíc.

    1. Ovšem je tu zásadnější problém. Kde brát tu elektřinu.vrtule a soláry jí nezajistí, uhelné a plynové el. nebudou, i jádro je jim proti srsti. Jedině koňské povozy. Mohly by být i kravské (volské) povozy. Ale ty prý hodně prdí a EU je chce vymýtit. Ale zapřáhnout bychom mohli poslance EU i naše. Kráva za krávu, vůl za vola.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *