Je poměrně známou věcí, že akční zboží v Lidlu je dlouhodobě velmi oblíbené. Tento obchodní řetězec pořádá pravidelné časově omezené nabídky, kdy vždy zařadí několik opravdu velmi zvýhodněných artiklů do svého akčního letáku. Zákazníci po nich pochopitelně za takovou cenu velmi touží, a tak se do obchodů vypraví.
Závody k regálům
Bohužel se ale stále častěji stává, že odchází s nepořízenou. Některým už přitom s řetězcem dochází trpělivost. Naposledy se na sociálních sítích rozjela debata o tom, jak Lidl nabízel robotickou sekačku ze své privátní značky Parkside.
Jedna ze zákaznic se nechala slyšet, že tuto sekačku za danou cenu opravdu hodně chtěla, a tak se do nejbližší prodejny vypravila tak, aby u ní byla ještě před sedmou hodinou, kdy otevírá. Když ale doběhla k regálu, kde by sekačka měla být k dispozici, zjistila, že už tam je pouze cenový štítek, ale žádné zboží.
Pochopitelně hned oslovila personál a dozvěděla se, že k dispozici byl na prodejně pouze jeden kus. Někdo ji tak doslova o pár vteřin předběhl. Zákaznici však zarazilo, že obchodní řetězec láká na něco, co pak do své prodejny naskladní v počtu jediného kusu, a kdo ví, jestli se tam vůbec nacházel.

Opakuje se to
Když požádala prodavačku, zda by jí nezjistila dostupnost na jiné prodejně Lidlu, byla odbyta s tím, že toto oni dělat nemohou. A tak nezbývalo, než začít objíždět další prodejny. To žena také udělala, ovšem stejně odešla s nepořízenou. Dozvěděla se totiž, že na některých prodejnách zboží vůbec nenaskladnili.
Zjevně nebyla sama, koho robotická sekačka zajímala a kdo ji nakonec nesehnal. Na serveru VašeStížnosti se hromadí stezky nespokojených zákazníků, kteří požadují nahradit náklady, které museli vynaložit na marné objíždění prodejen.
Pohled do historie přitom ukazuje, že problém nebyl pouze v sekačce, ale pravidelně se opakuje s různými druhy zboží, které jsou na prodejnách jednoduše nesehnatelné.
Foto: Shutterstock