8. 10. 2024

3 příspěvky u článku “Netankujte “za dvě stovky”. Docílíte jen vážné poruchy motoru, kterou je drahé opravit

  1. Nikdy jsem nejezdil do,, hladového oka” a raději mám plnou. Zvyk z dob, kdy jsem jezdil na půl nádrže. Často. A v zimě překvapení. Jízda od Čadce na Jablunkov. Za Svrčinovcem ledovka, husté sněžení, zlomené a nepojízdné kamiony. Katastrofa, až do Hrádku. Ve 20.hod nastal problém a v 04.hod ráno jsem byl ve FM. Normálně slabá hodinka. A ten stres v autě. Topit bylo třeba, nafty tak akorát…. a nebylo to jednou. Hodně jsem jezdil. 300 až 500km denně! Jako obchoďák za svou firmu. Za den otočka FM Vrchlabí, nebo FM Prešov, Poprad apd. Během dne dotankovávání s kafem a něčím na zub.
    Tento způsob života mě hlavně v zimě přesvědčil o plné nádrži, polní lopatce v kufru s pytlíkem písku, remoskou s horkým nápojem, teplou dekou v případě potřeby přes nohy(hodila se někdy) a nějakým energetickým jídlem(tyčinka, čokoláda apd).
    Není dobré pro auto jezdit na výpary a mnohdy ani pro posádku vozidla.

  2. Netankuj za dvě stovky a jeď do Polska pro plnou, když ti naši neumětelové a protilidovci potřebují vyšší státní příjmy, aby mohli hlásat světu svou podporu všude jinde a ne doma. Tady metál nedostanou. Ať hlavně nezapomenou, že všechno je dočasně a pak se skládají účty a vyúčtování nebývá vždy příjemné.

  3. Nádrž má komplikovanější palivovou a vstřikovací soustavu, benzín jako mazadlo…
    Proč, když je text plný nesmyslů, technických i jazykových, musí být recyklovan na několik serverů?
    Aut s korodující nádrží jezdí u nás (a že máme zastaralý vozový park) asi tolik jako supersportů.
    Palivové čerpadlo v nádrži není součástí motoru. Vstřikování pracuje, když se motor točí, takže “na sucho” jen tehdy, když šetřil za každou cenu startuje a startuje.
    Jistě, při tankování za 200 – cca 5 l – se neušetří nic. I pravděpodobnost závažné poruchy vzrůstá, ale jinak, než popisujete. Asi jako když odnaučujete osla žrát. Až bude umět nežrat, pojde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *