3. 5. 2024

10 příspěvků u článku ““Politici mají jediného nepřítele: Auto.” Likvidujeme vlastní blahobyt, píše nejčtenější německý deník

  1. Cena bytu v roce 1982 35 000 Kčs což bylo mých 20 platů,dnes 6 milionů což je mých 300 dnešních platů…netvrdím že tehdy nebyli byty stejně jak dnes..nájem 300 dnes 10-20 tisíc..

  2. Když jsou Němci blbí a jsou schopni dát 20% neomarxistum ze strany Grüne Partei tak čemu se diví ?!! Vždyť ta to strana je pro Němce a celou střední a západní Evropu stejné zlo a nebezpečí jako v Čr strana Piráti !!! Proto prosím všechny slušné občany dělejma každý den vše pro to aby Piráti+Stan nezískali více jak 18% hlasu jinak bude s tou to zemí zle nedobře !!!

  3. Nojo pravda,až lidem v unii dojde co vlastně nařizuje,a vedení unie dělá co chce německo tak určidě dojde k rozpadu unie ,a tím i odtržení kolonii od německa

  4. Sto let vývoje osobní motorové dopravy byla cesta do pekel. Většina lidí si vůbec neumí představit svět bez osobních aut a motorek a přitom by to byl svět nádherný. Samozřejmě s adekvátní veřejnou dopravou. Navíc radikální snížení hustoty provozu by umožnilo pro veřejnou a třeba i kamionovou dopravu zavést vozidla s automatickým řízením, přinejmenším na dálnicích a hlavních tazích. Tím by se předešlo nedostatku řidičů při velkém zvýšení jejich potřeby. Ale i tak budou místa, kam nic nepojede, protože není žádoucí, aby tam lidé vůbec byli – typicky národní parky a přírodní rezervace.

    1. Je mi líto: Pitomost. Utopické knize z 60. let (spíš raných) se dá taková představa prominout. Serióznímu plánovači rozhodně ne. Buď ta hromadná doprava skutečně plnohodnotně nahradí individuální, pak ale bude naprosto šíleně ztrátová a současně neekologická, nebo bude neschopná a nepoužitelná, a pak tlak na individuální dopravu a její rozšiřování bude trvale velký a vf demokracii neopominutelný.

      1. Tak jistě budete muset čekat i více než pět minut a cestu plánovat, tak jako když jedete veřejnou dopravou dnes. Zadarmo taky nebude. Ale jen si vemte, kolik jízd je dneska úplně zbytečných – lidi si vzpomenou a jedou si třeba pro pizzu, nebo se jen tak projet. To taky určitě nebude možné. Nesmíte se na to dívat pohledem dnešního automobilisty, ale z pohledu ekologické rovnováhy, kdy musí začít vycházet rovnice ekologického dluhu. Od roku 1971 nevychází čím dál víc. A k tomu klidné a příjemné prostředí bez aut jako bonus.

        https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/ode-dneska-zijeme-jako-lidstvo-na-ekologicky-dluh.cerpame-prirodni-zdroje-nejrychleji-v-historii

  5. Na vesnicích o víkendu ani žádná veřejná doprava není. Němci fanaticky mění auta po pár letech,ale jen výroba za sebou nechává stopu větší než provoz. Ale to je nezajímá. Jen vyrábět a šrotovat. Tady má vesnické auto najeto po 20letech 150tisíc,tam za 4roky. A snížením výroby by se snížila i kamionová doprava, protože automobilky ekologickou železnici při výrobě ani nevyužívají.

    1. Železnice je u nás prakticky stoprocentně vytížená. Alespoň na hlavních tazích. Na železnici žádnou významnou dopravu prostě nedáte. Znamenalo by to buď vyrobit paralelní koleje, nebo nové tratě. To se zelenými v zemi prostě nepůjde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *