2. 5. 2024

3 příspěvky u článku “Zákon jako kladivo na nepoučitelné české řidiče. Nepředjedeš do 30 vteřin, máš problém

  1. Kamiony se předjíždí vzájemně proto, protože vozí různě těžký náklad a v kopci tak ten co veze ocelové traverzy zpomalí třeba na 30km/h a já za ním s kamionem naloženým třeba polystyrenem musím zpomalit taky, což je jednak výrazně zdržující a jednak to výrazně zvyšuje spotřebu. Proto pak dotyčného kolegu potřebuji předjet a vzhledem k tomu, že mám omezovač na 90km/h, tak to prostě rychleji nejde. Já mám denně k dispozici povolených pouhých 9 hodin řízení, pokud tedy celý den pojedu za pomalejším kolegů o 5km/h pomaleji než bych chtěl jet, za těch 9 hodin to udělá 45km, což je třeba rozdíl mezi tím, jestli zvládnu dojet domů a nebo jestli budu muset přespat v kamionu 20km od baráku. Pokud by chtěl někdo namítat, že když stojím třeba v koloně, tak to stejně domů nestihnu, tudíž nemusím spěchat, tak to se plete, protože tachograf počítá každou sekundu kamionu v pohybu, tedy když se točí kola. Stání v kolonách, na semaforech, na vykládce atd. se tedy nezapočítává do doby řízení. Toliko k tomu, proč se vzájemně předjíždí kamiony a proč záleží na tom, jestli celý den pojedu 85km/h nebo 90km/h. Takže ano, záleží na tom hodně a dispečeři se nás snaží vytěžovat na maximum, tedy i trasy jsou většinou naplánované na maximální využití doby řízení, rychlosti, eventuálně zatížení. Pokud to nějaký jouda v osobáku nedokáže pochopit a vadí mu, že musí na chvíli zpomalit, tak ať skočí do zdi. A stejně tak politici a rádoby odborníci, kteří nám neustále ztěžujete život všemožnými stupidními výmysly, omezeními a regulacemi, táhněte už do horoucích pekel! Hlavně že se pak divíte, že nejsou řidiči…

  2. Jak už to bývá, pravda je někde uprostřed!!!!!!!Zkrátka a dobře nikdo není neviný!!!!!!!!!!!!!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *