2. 5. 2024

4 příspěvky u článku “Kamiony zase rozmlátily české dálnice. Zaplatí to řidiči osobáků, kterým napálili dálniční známky. Tohle myslí vážně?

  1. Zvýšení za dálničního známku…? Ok ale ať zaplatí podle okamžitá váha vozidle ! Včetně všech které vyjede na vozovku! A osobaku budeme mit levnější než nyní!

  2. Já s kamionem platím v průměru 5,-/km, to vám přijde málo? A navíc platím i za silnice I. třídy. Kolik jako máme platit? 10,-/km? 20,- Kč/km? Klidně, ale pak se nedivte, když bude stát rohlík 10,-/Kč a poštovné za balík z e-shopu bude 300,- Kč. Navýšení ceny dálniční známky pro osobáky o 800,- znamená necelých 70,- měsíčně navíc. A můžete po těch dálnicích nalítat klidně milion km. Já s kamionem dám za cestu z Prahy do Brna a zpět přes 2000,-, vy kašpare! Tak si vytáhněte hlavu z pr… a přestaňte tu kvičet, že musíte dát ročně o směšných 800,- více. Nemluvě o tom, že nikdo nikoho nenutí jezdit po dálnici a kupovat známku. Já jí na osobák taky nekupuju, nemám problém jet o pár minut déle po okresce, která beztak většinou vede souběžně s dálnicí a mnohdy je i v lepším stavu a bez kolon.

  3. Kamionová doprava nás zabíjí, kolik lidí přibylo s karicinomem plic! Vzdálenost jakou urází mikročástice pneumatik je ohromná, Proč se tak děje? V devadesátých letech byla kamionová doprava na zhruba padesáti procentech jako vlaková. Někdo by se měl zamyslet! Dálnice by nebyli tak přetížené! Dnes jet po dálnici je jako hrát ruskou ruletu. Zrovna vćera hromadná dopravní nehoda kamionů.

  4. Dříve byla většina dopravy po železnici. Neplatili jsme ani dálniční znamky. Opravy a údržba byly kryty se spotřební daně. Oprávněné silnice a mosty vydržely 40 a více let. Po dalnici jsme pohodlně jeli, dnes je to za pár měsíců tankodrom. Doplácíme na mezinárodní tranzitní dopravu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *