Babiš se pokusil využít varování lékařky. Ta si to nenechala líbit. “Dělal jste všechno pro to, aby se virus mohl šířit.”

Andrej Babiš na svých sociálních sítích sdílí kde co. Jeho marketingový tým se toho v drtivé většině případů snaží využívat ve svůj prospěch. Jako když například mladá lékařka Martina Žižlavská na svůj osobní facebookový profil popíše strašidelné zážitky, které měla ze svých služeb v době, kdy byl koronavirus v České republice na vrcholu.

Pamatuju si pána, který zemřel pár dnů po přijetí. Večer před tím jsem s ním ve službě mluvila, byl v těžkém stavu, ale vypadalo to, že to zvládne, dostal všechno co se dalo, ARO zkonzultováno, ventilátor stejně neměli a i kdyby jo, byli i perspektivnější lidi, než byl on. Byl mladší než můj táta. Ráno sestry hlásily, že se zhoršil, neměla jsem tehdy sílu za ním znova jít a hodila jsem to na denní šichtu – zemřel ještě před tím, než jsem se osprchovala a odešla z práce,” napsala lékařka Martina Žižlavská na svůj profil. Její příspěvek byl o poznání delší a zahrnuje více tragických příběhů. Text se zjevně líbil Andreji Babišovi, který si ho dovolil sdílet a připsal k tomu, že ho z těchto slov mrazí. Pochopitelně také neváhal dodat, aby se všichni chovali zodpovědně a nechali se očkovat.

To se však lékařce Žižlavské vůbec nelíbilo. Svůj příspěvek rozšířila o aktualizaci, která se zobrazuje na vrchu, a tak ji mohou všichni vidět i na premiérově profilu. A v něm nenechává na premiérovi nit suchou. “Pane premiére Babiši, pamatuju si, jak jste spolu s celou vládou dělali snad všechno pro to, aby se virus mohl šířit, jak se mu zlíbí. Pamatuju si žvásty vaší vlády z té doby, kdy se ještě dalo něco dělat – ale ne, stejně jako řada českých občanů, ani vy neposloucháte odborníky,” píše rozhořčeně Martina Žižlavská. “Pamatuju si, že jste nám ve snaze o záchranu lidí moc nepomohli a pak jste se snažili to lepit nesystematickými finančními příspěvky. Kde berete tu drzost psát na svůj profil, že vás z toho mrazí. Na to je trochu pozdě.

Marketingový tým Andreje Babiše v posledních týdnech volí strategii, kdy se snaží opírat o jména, která veřejnost respektuje, ale která přitom s jeho politikou vůbec nesouhlasí a nechtějí s ním mít co do činění. Čtěte více: Babiš se ve své knize chvástá úspěchy cizích firem. Vůbec jsme o tom nevěděli, zlobí se podnikatelé

Foto: Shutterstock

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hlasů
Inline Feedbacks
View all comments