Lidé v Praze se kvůli uzavírce nemohli dostat několik hodin domů. Nemůžeme za to, je to kampaň, hájí se Piráti. “Děláš to dobře, Zdeňku, díky!”

Poměrně nudná předvolební kampaň dostala nový náboj. Přestože nejde o celostátní téma, je dopravní situace v Praze natolik závažná a také zajímavá, že se začíná řešit na všech úrovních. Základem je pochopitelně nespokojenost Praženů s průjezdností hlavního města, kterou v posledních týdnech stále častěji řeší na sociálních sítích.

Do věci se následně vložil také prezident Miloš Zeman, který v otevřeném dopise vyzval pirátského primátora Zdeňka Hřiba k okamžité nápravě a zvážení rezignace. Je to každopádně překvapivé, protože Zeman se k motorismu dosud příliš nevyjadřoval a dokonce je celoživotním neřidičem. Čtěte více: Piráti mají problém. Před volbami doslova zdecimovali Prahu uzavírkami. “Zvažte rezignaci,” vzkázal primátorovi prezident Zeman

Dopravní kolaps v Praze se včera stal hlavním tématem Televizních novin na TV Nova, kde moderátoři Lucie Borhyová a Reynolds Koranteng doslova grilovali primátora Zdeňka Hřiba. Moderátorka se zeptala na situaci v Letňanech, kde se v pondělí zhroutila doprava kvůli uzavírce a lidé se nemohli několik hodin dostat domů. “V tomhle duchu může pan prezident vyzvat k rezignaci i pana ministra Havlíčka, ministra dopravy, protože na D1 jsou přece také opravy, jsou tam uzavírky a jsou tam zácpy. Ostatně kvůli tomu pan prezident letěl do Brna na 1. září letadlem, právě kvůli stavu této klíčové páteřní dopravní komunikace v zemi,” odpověděl Zdeněk Hřib poněkud oklikou. “Je to dáno tím, že dříve se na ty opravy kašlalo. Pan náměstek Scheinherr za Prahu Sobě vyčíslil ten interní dluh na té infrastruktuře na 30 miliard korun. To je opravdu velmi hodně, tzn. nedá se to všechno stihnout jenom v těch dvou měsících. Přes prázdniny některé opravy prostě přecházejí i třeba do září. Ale můžu ujistit řidiče, že všechny ty opravy, byť je jich o něco více než v minulých letech, protože i aut je o třetinu víc v Praze za posledních 10 let, tak všechny jsou maximálně koordinované k tomu určeným koordinátorem.

To však příliš neuspokojilo moderátora Korantenga, který se tázal na kvalitu koordinace stavebních prací. Upozornil na skutečnost, že do některých čtvrtí byly či jsou v jeden okamžik uzavřeny dvě přístupové cesty ze tří. “Objízdné trasy jsou určitě nastaveny tak, aby byly průjezdné, ale pochopitelně se může stát něco, co se třeba dneska stalo v Praze 5 u Barrandova. Myslím, že to bylo poblíž vaší televize, kde se dokonce srazily dva autobusy. Letěl tam dokonce vrtulník pro řidiče, to znamená, že takováhle nehoda se pochopitelně může stát. Je to velice, velice smutné, i tahle konkrétní, ale může to být třeba i prasklá voda nebo něco podobného, kvůli čemu vznikne prostě překážka, neplánovaná,” uvedl Hřib.

Aby nebylo kritiky na Piráty málo, pustila se do nich v televizní relaci také dlouholetá pražská politička Alexandra Udženija. Ta je přitom ze strany ODS, s níž by Piráti po sněmovních volbách rádi spolupracovali ve vládě. “To, co tady říká pan primátor, je naprostá tragédie. Praha opravdu zažívá dopravní chaos. My jsme jako pražská ODS už v létě vyzvali pana primátora, aby zřídil právě koordinátora, o kterém on teď teprve mluvil. My zatím nevíme vůbec, kdo to je. My jsme to žádali už na jaře tohoto roku. Jak správně říkáte, my neříkáme, že se nemá opravovat. Naopak, opravovat se má, ale musí se to koordinovat, protože tento chaos, který je v Praze, to tady nikdy nebylo,” uvedla Udženija.

Piráti jsou naopak přesvědčeni, že jde o kampaň proti nim, do které se navíc zjevně zapojil také prezident Zeman. Ten má coby hlava státu zůstat nestranný. “Už jen to, že se proti Zdeňku Hřibovi sešikovala strana dotačního podvodníka z ANO, partička kolaborantů z Hradu a rezidua pražských kmotrů okolo Alexandry Udženije, dokazuje, že to dělá dobře. Zdeňku, díky!” napsal na svůj Twitter pirátský poslanec Mikuláš Ferjenčík.

Zvednutí tohoto tématu krátce před volbami považuje za kampaň také americký novinář žijící v Česku, Erik Best. Ten v tom přitom vidí i účelovou práci televize Nova.

Zajímavým způsobem zareagoval bývalý poslanec KDU-ČSL Ivan Gabal, který se podivuje nad tím, jaké téma se před volbami řeší, zatímco o mnohem závažnější záležitostech už prakticky nikdo nemluví.

Foto: Pirátská strana

Nenechte si ujít
V České republice se tak nějak ustálilo, že pokud někdo dosáhne důchodového věku, prakticky pouští pomyslnou tužku uprostřed rozepsaného slova a nastupuje okamžitě do penze, což pochopitelně zavdává i právo na to, aby od toho okamžiku pobíral důchod. Ačkoliv možná znáte někoho, kdo pracuje i v důchodu, dle statistik jde jen o velmi malé procento lidí. Všechno tomu hraje do karet Přitom by to mohlo a mělo být úplně jinak. V mnoha zemích je běžné, že si firmy cení svých zaměstnanců se zkušenostmi a snaží se je přesvědčit k tomu, aby práci vykonávali i tehdy, kdy už by mohli bez problémů odejít do důchodu. Mají to přitom často výrazně jednodušší, jelikož některé státy to různými způsoby podporují. V Česku je však situace bohužel odlišná. Dlouhodobě tu totiž probíhala určitá stigmatizace seniorů v zaměstnání. Jistě si vzpomenete na dobu, kdy měli velký problém získat práci lidé starší 50 let, natožpak ti, kteří už by mohli být v důchodu. Ani mezi samotnými lidmi nepřevládala nijak velká motivace k tomu, aby si pracovní život prodloužili. Jenže situace se mění a dnes tu máme hned tři různé faktory, které jdou jedním směrem a podporují to, aby důchodci v Česku pracovali výrazně déle. V první řadě je tu státní zájem, kdy už zkrátka na penze není tolik peněz a naopak je třeba podpořit ekonomiku práceschopnými. V druhé řadě jsou tu potom firmy, které mají dnes nedostatek zaměstnanců a ve skutečnosti vítají, když lidé pracují déle. A ve třetí řadě jsou tu potom samotní lidé, kteří stále více oceňují, když si mohou přivydělat nebo rovnou zůstat v zaměstnání a důchod si tak odložit. Stát připravuje změny Dle výzkumu společnosti ManpowerGroup bude už v roce 2030 napříč Evropou běžné, že 80 % všech zaměstnanců bude starších 50 let. Poměr se bude přitom i nadále zvyšovat a jelikož nebude dostatek mladších pracovníků, budou muset pracovat ti starší. Na ministerstvu práce a sociálních věcí přitom už vzniká plán, jak udržet důchodce v práci, případně jak je do pracovního života vrátit. Mělo by jít především o pozitivní motivaci v podobě toho, že jim odpadne povinnost platit sociální pojištění. Reálně to bude znamenat, že důchodcům by mělo z hrubé mzdy zbývat více. “Tohle velmi vítám, protože nedává smysl, abych nepobíral důchod a ještě platil sociální pojištění,” říká pan Josef, kterému je 63 let, ovšem na své pozici obchodního referenta se chystá zůstat i tehdy, až dosáhne důchodového věku. Čtěte také: Důchodci v Česku se budou koupat v hotovosti. Běžte do této banky, dají vám tam tisíce korun každý měsíc. Jinak vám to propadne Pracující důchodci by mohli být trendem příštích let. Zároveň je to zřejmě i cesta, jak zabránit celkovému kolapsu důchodového systému. Lidé budou zkrátka v práci déle a ideální bude, když tak budou činit dobrovolně. Jinak se to stejně bude muset nařídit. Foto: Shutterstock 34SdíleníSdíletTweet [...]
Jde skutečně o jedno z hlavních ožehavých témat dneška. Stále více lidí se oprávněně ptá, zda by lidé v pokročilém věku měli vlastnit řidičský průkaz, a tudíž mít možnost usedat do motorového vozidla a vyrážet na silnice do provozu. Každý by jim to jistě přál, ale musíme si uvědomit, že jízda na silnici vyžaduje také určitou společenskou zodpovědnost. Řidiči jsou znepokojeni A pokud už někdo není ve stoprocentní kondici nebo nemá reakce jako za mlada, měl by pochopit, že v provozu zkrátka nemá co dělat. Pokud se tak nestane, obvykle to končí nějakým nepěkným karambolem. Přibývá případů, kdy se senioři desítky kilometrů řítí na dálnici v protisměru, kdy si spletou brzdu s plynem nebo kdy jednoduše nezvládnou základní úkon při řízení a způsobí masivní nehodu. Nedávno se taková nehoda stala u Tachova. Způsobil ji 90letý řidič a pro jeho spolujezdkyni to byla bohužel vůbec poslední cesta. Řada lidí to potom komentovala na sociálních sítích. “Tohle čtu pomalu obden a nezlobte se na mě, ale nepřijde mi v pohodě nechat řídit devadesátileté,” napsala například Jana Dubová. Ostatní s tímto názorem prakticky veskrze souhlasili. Současné kontroly jsou prý nedostatečné a je nutné je zpřísnit. Přesně to přitom chystá Evropská unie, která si shodou okolností vytyčila velmi ambiciózní cíl, a to aby do roku 2050 nebyly na evropských silnicích již žádné fatální nehody. A to pochopitelně nepůjde udělat, aniž by nedošlo k významné regulaci těch, kdo vůbec mohou řídit. Důchodci musí dostat alternativu Ačkoliv to může působit poněkud asociálně, jako první na paškál se dostali právě senioři. V jejich případě se chystá zavedení velmi podrobných zkoušek a testů po 70. roce věku. Ty se potom budou opakovat každých pět let a bude na ně přímo navázáno prodloužení řidičského průkazu. Nebude to tedy tak, že někdo bude muset rozhodnout o jeho odebrání. Buď testem projdete, nebo nikoliv, a potom budete bez řidičáku. Čtěte také: Důchodci přijdou o tisíce korun. Stát definitivně rozhodl, už se o tom nebude diskutovat Současně se uvažuje také o zavedení zvýhodněného cestování pro důchodce, které v Česku už do značné míry funguje. Ale třeba některá německá města už dnes vyzývají důchodce, aby odevzdali řidičský průkaz. Jako odměnu pak dostávají bezplatnou tramvajenku. V úvahu přitom připadá i zvýhodněný tarif v rámci taxislužeb, případně určité využití možnosti spolujízdy. Foto: Shutterstock, zdroje: SWR, Focus 40SdíleníSdíletTweet [...]
Kuře přešlechtěné tak, že se nemůže postavit na vlastní nohy. Vedle něj mrtvé kuře, po kterém ostatní šlapou, protože jsou v hale těsně namačkaná. Takový pohled nabízí video zveřejněné dnes na sociálních sítích spolku OBRAZ – Obránci zvířat. Video odhaluje otřesné podmínky kuřat, která jako svou značku „Albertovo čerstvé“ prodává v České republice supermarket Albert. Přitom v zahraničí už Albert od prodeje kuřat z podobných velkochovů odstoupil. Ty nejhorší chovy Obránci zvířat zveřejněním videí startují kampaň „Albertova krutost“. Záběry totiž pocházejí ze tří chovů, které vykrmují kuřata následně prodávaná v supermarketech Albert. Konkrétně jde o farmy v Semtěši ve Středočeském kraji, Slavěticích a Batelově na Vysočině. „Supermarket Albert v Česku vydělává na utrpení zvířat. Zákazníkům nabízí kuřata z těch nejkrutějších chovů. Žijí namačkaná na promáčené podestýlce plné výkalů. Často se nemohou dostat k vodě a potravě, mají bolestivé popáleniny na nohou a na břiše a trpí řadou nemocí. Jsou šlechtěna tak, aby rostla co nejrychleji. Zaživa se jim lámou kosti, protože se jejich mladé tělo nemůže přirozeně vyvinout,“ komentuje video z velkochovů vedoucí kampaně „Albertova krutost“ Radim Trojan z Obránců zvířat. Cílem kampaně je, aby se Albert zavázal, že skončí s prodejem znetvořených kuřat, a přijal tak mezinárodní závazek European Chicken Commitment (ECC) k lepším podmínkám chovu. V zahraničí už Albert znetvořená kuřata neprodává „Albert ve svých reklamách obelhává zákazníky a tvrdí, že maso pochází ze zvířat, o které je dobře postaráno. Videa z chovů ale ukazují pravý opak… Takový život si kuřata nezaslouží,“ říká Trojan. Kromě České republiky působí Albert (pod názvem Albert Heijn) ještě v Belgii a Nizozemsku. V obou těchto zemích už kuřata z drastických velkochovů neprodává. „Lidé v Česku nejednou ukázali, že jim na zvířatech skutečně záleží. Vybojovali pro slepice konec klecových chovů, pro lišky a norky zase zákaz kožešinových farem. Nyní můžou dát přes web www.albertovakrutost.cz najevo, že si takové utrpení kuřat nepřejí,“ uzavírá Trojan. “Záběry, které byly v úterý zveřejněny, neodpovídají standardům chovu zvířat, které nám garantují naši dodavatelé. Proto jsme okamžitě kontaktovali Státní veterinární správu a požádali je o důkladné prověření. Stejně tak prověřujeme informace s našimi dodavateli. Farma, ze které záběry pochází, pak dodává drůbež široce pro českou maloobchodní síť a firma Rabbit Trhový Štěpánov je jejím majitelem. Ten nám garantuje standardy chovu,” uvedl k věci Albert. Foto: Shutterstock 34SdíleníSdíletTweet [...]

Redaktor deníku Mix24.cz. Zkušený zprávař v minulosti působil v papírových i webových projektech zpravodajského střihu. Blízká je mu oblast ekonomiky a osobních financí.

69 názorů k článku “Lidé v Praze se kvůli uzavírce nemohli dostat několik hodin domů. Nemůžeme za to, je to kampaň, hájí se Piráti. “Děláš to dobře, Zdeňku, díky!”

  1. No jestli ty zácpy nejsou kvůli lepší možnosti Pirátů loupit, ale to by nám mohla říci moudrá sestra Ferjenčíka. Ta přeci ví všechno

    1. Máte na mysli to prapodivné něco co si říká Richterová která vznikla tak jako bratr Ferjenčik prazvláštnim zpusobem ……… ?

  2. Pan primátor je snad lékař, pan Scheiherr snad nějaký fyzik, ale rozhodně nic neví o dopravě, pouze svou kariéru založil na opičárnách s Libeňským mostem. Pan Ferjenčík není nic, jeho setra je zase všechno. Viděl jsem několik pirátů ( pirát je ten, kdo olupuje lidi o jejich majetek a peníze…) na debatě např. o Povltavské , bylo to tristní. K tomu ještě pan Čižinský, který si, spolu s panem Scheinherrem myslí, že dopravu v praze vyřeší pruhy na silnicích, snižováním průjezdnosti, ostrůvky v silnicích. Umělé překážky, nesmyslná omezení. Pánové, bez dokončení obchvatu Prahy ne severu to nepůjde a to ještě chceta zavřít Baranďák…..to bude maso.

    1. NAPROSTÝ SOUHLAS! Sám bych to nenapsal líp. Jsme rukojmí partičky šílených ekoteroristů, co nenávidí auta a myslí si, že všechny včetně starých lidí, žen s dětmi a lidí co – na rozdíl od nich – opravdu pracují donutí jezdit na koloběžkách.

    2. V neposlední řadě parkování pro zásobování.. v celé ulici jedno místo, kurýři všeho možného nemají prakticky šanci zastavit aby nezabrzdili dopravu. Vyžeňte z ulic koloběžky, kola a regulujte uzavírky, a Praha bude průjezdná. Policie by měla pokutovat především chodce a koloběžkáře, a ne kurýra, který na 5 minut zastaví jedním kolem na chodníku.

  3. Jojo Pirátská verbež nemuže nikdy za nic !!! V Praze vám musí dát hlasy u voleb jen totální vyhulenci a ti co jezdí denně do práce na kole nikdo jinej !!! Kéž by všem voličum došlo že Piráti a jejich kumpáni jsou zkazou nejen pro Prahu ale celý stát !!!

  4. Ferjencik výborně 😅! Svým vyjádřením na síti opět poštval další nerozhodnuté voliče proti své ultralevicové partaji. Jen tak dál.

    1. Sranda, predseda Rakusan vcera rikal v TV, ze Pirati jsou normalni stredova strana. Nevim, kam ma zatoceny penis, ale rovne to asi nebude…

  5. No, když pochválil primátora M. Ferjenčík a bývalý poslanec I. Gabal, tak to přece v Praze musí klapat jako “na drátku”.
    Všichni napříč politickým spektrem dělali a dělají v Praze vše úplně špatně, jenom Piráti to od teď dělají dobře.
    Už aby šel primátor Hřib “do Paďous”.

  6. Je mi líto, každý člověk, který jezdí do práce, studovat apod. je nepřítel pirátů a tyto aktivity mu mají být znemožněny. Ideálem pirýátů je sociální parazit, sedící dom,a a čekající, až mu jednou měsíčně přistanou na kontě sociální dávky. Tito lidé totiž mají nulovou ekologickou stopu, a to je podle pirátů a zelených rozhodující.

    1. pochybuju, že studenti jezdí do Prahy studovat autem. To by totiž nepomohla ani 20 proudá dálnice. A já do Prahy dojíždím pracovat, jezdím na skůtru, protože nejsem blbej a v zácpě se mi čekat nechce.

      1. Někteří ano, nebo alespoň na záchytná parkoviště v blízkosti MHD. Kolega tak dojíždí také: Z vesničky, kde jede linka čtyřikrát denně. do městečka, kde je spojení během dne cca co půl hodiny. a dál linkou.

  7. Nas *re všechny Pražáky, ale “Děláš to dobře, Zdeňku, díky!” Tu poznámku bych čekala od soupeře, že si úspěšně kálí do bot, ale od spolustraníka?! – To snad ani nemá smysl komentovat. Jde snad jenom souhlasit…ano děláš to dobře – nas* -r je ještě více ať vás konečně vypráskají.

  8. Zaráží mě výčitky zadlužení,ale když poslouchám opozici, zejména p. Richterovou a její návrhy na rozdávání peněz a odměn , tak kam se hrabe m. Maláčová.

  9. Scheiherr-umí likvidovat odpad, Hřib-doktor, Ferjenčík-základy humanitní vzdělanosti… nebyl by někdo, kdo by umněl řídit život ve velkém městě? Třeba někdo z Prahy? Kde byly 2 pruhy na silnici, aby to odsejpalo, tak je jeden-věčně zacpaný+cyklopruh. Který idi0t cyklista by si tam chtěl huntovat zdraví?!, ale hlavně, že to nejede a hned je důvod omezit třeba rychlost, zpoplatnit vjezd nebo průjezd. Ještě chybí cyklopruh v každém jízdním pruhu na Nuselském mostě!!!

    1. A budete se divit i tací se najdou,místo na kole do přírody na čerstvý vzduch raději na silnici mezi auta.Takže ano i tací idioti jsou.

  10. Gabale,co Ty máš co mluvit o česku,podívej se na slovensko,jak je to s pandenii,za co může vcláda co vrbětice už máš důkazy? mluv o prověřených a pravdivých informací a neplet se do politiky už jsi toho udělal dost tak se starej o jiné akce,které byli spjaty s privatizací i za Tvé přítmnosti,stát rozkradený,továrny zničené,moc toho nám už nepatří i Tys byl u tohotu rozkrádání,tak mlč

  11. “Už jen to, že se proti Zdeňku Hřibovi sešikovala strana dotačního podvodníka z ANO, partička kolaborantů z Hradu a rezidua pražských kmotrů okolo Alexandry Udženije, dokazuje, že to dělá dobře. Zdeňku díky!” Tolik citát mistra Ferjenčíka.

    A co naštvaný pražáci? O ty nejde?
    Chápu. Musí se to všechno opravit, když se na to doteď kašlalo. Ale musí se u toho taky myslet a koordinovat to. Když jsem viděl zavřenou Koněvku na Žižkově a k tomu ještě omezení na Vinohradské u Olšanských hřbitovů, tak to nemohl vymyslet normální člověk.
    Přeji hezký den.

  12. já to teda vidim tak, že naprosto přecpaná a neprůjezdná praha je kampaň proti pirátům, to je přeci jasný! a kdo je gabal?

  13. Piráti? Každý občan ČR, by si měl ulovit svého Piráta. V Anglii je v minulosti věšeli na ráhno, pro výstrahu!

    1. Přesně tak řezat je hned na ulici verbež !!! Jak bude mít někdo triko- placku – roušku se znakem Pirátu nebo ksichtem Bartoše ( jak by řekl Švejk) hned jim dát přes držku ! 😁

      1. Řezat na potkání bejčákem Burečovskou verbež i s komoušema a náckama. Odporná bezpáteřní lůza.

  14. Tento primátor na baterky lže nebo neví nic. Doprava kolabuje, jelikož jsou rozkopané i objízdné trasy, o kterých tvrdí, že jsou volně průjezdné. Jeden z mnoha příkladů: uzavřen důležitý příjezd do Prahy ul. Kutnohorská. Objízdná trasa přes ulici Průmyslová. Tam se však opravuje most před křižovatkou s Černokosteleckou a celé to je stažené do jednoho pruhu. Šílenství. Praze vládly různé partičky, ale tato je nejzoufalejší.

    1. Proto je nutné dělat vše pro to aby tu to verbež volilo minimum voliču ! Je potřeba každý den bojovat každý z nás dle svích možností proti tomu Pirátskému ksindlu který je stejné nebezpečí pro tu to zem jako komouši v 48 !!!

    2. Nene on nelže,on opravdu nic neví,pana primátora Praha vůbec nezajímá,jo takhle zaletět si na Tchajwan to je jiný kafe.

  15. Nekompetentní sebranka, která totálně decimuje rozpočet prahy a chce vládnout. Hřib je opravdu hlupák, který si nevidí do pusy a Krakonoš Ferjenčík vypadá jak když připlaval zrovna z nějakého ostrova a rozdává svoje moudra , která asi pochytitl od té svojí zakomplexované sestřičky že…

  16. ODS kafrá ve stylu kdo nic nedělá, nic nezkazí – ostatně ods primátoři se na veškerou údržbu vyloženě vysrali a pak padali lávky, že jo. Jenže aby nepadaly i mosty, tak je prostě potřeba to dohnat a údržba mostů a komunikací za x let zpětně se prostě musí někde projevit. Ale opravit to je špatně, bo jsou zácpy, ale nechat to bejt je taky špatně. Tak co maj jako na radnici dělat? To se těžko někomu zavděčit. Možná by se mohli řidiči aut zamyslet nad tím, jestli by po dobu těch uzavírek nestálo za to zvolit alternativní způsob dopravy. Já si třeba koupil skůtr a je to pecka, zácpy mě nechávaj vklidu, protože projedu všude a v létě je počasí paráda, takže si to člověk ještě užije. Ale je to těžký, když má kolem sebe člověk páprdy, co prostě ze svýho plechovýho miláčka nevylezou, any kdyby došla ropa. A to prosím píšu jako řidič dodávky, kterou když vyloženě nutně nemusím, tak nejedu. Ostatně i na skůtru s kufrem se toho dá odvézt překvapivě dost.

    1. Tebe bych chtěl vidět naživo, to musí být zážitek. Za primátorů ODS to ještě šlo, pak přišla Krnda a zdálo se, že horší to být nemůže. A ono může. Jestli se Ti tohle líbí a žereš ty řeči o alternativě a udržitelném rozvoji, tak jsi asi po lobotomii.

    2. Jo, takove zasobovani potravinami jde skutrem udelat jaksi plosne. Ono to neni o nutnosti delat opravy, ale promyslet, kudy ti lide dojedou domu. Nemuzete vse rozkopat. Ale jasne, vy mate skutr. To je skutecny navod. A paprdy? Je to divne, ja v autech vidim lidi vetsinou do 40 let veku. I vyrazne mladsi. Kolik ze vam je? A kdy z mate dodavku, proc tohle ? Ptam se, protoze vetsi hovada na silnici nez ridice dodavek neznam. Ja mimochodem, Pirati vladnou Praze jiz dlouho a co pro ni udelali mimo omezovani pruhu a dalsi lahudky? Co za ty roky opravili? Proc to vse nedelaji postupne? Na Bema vsichni nadavali, ale udelal Blanku. Ano, kradlo se, ale stoji. Hura. Co zistane piratech? Jake zlepseni, co zacali a co dokoncili? Uvitam vas nazor a idealne odkazy. A nemusi to byt o jejich IT, kde ukazali, jak se to dela :-)))

  17. V Praze žije cca 150 tisíc Pražanů a ostatní jsou ” pražáci” z celé republiky a díky nim vládne Praze psychopat. Ti kteří chtějí volit Piráty by měli povinně přijet do Prahy a vidět důsledky jejich vládnutí. Pokud se jim to líbí, tak patří k úchylným individuím, která jsou součástí každé společnosti. Mohu je litovat, ale nikdy se s nimi jako s plnohodnotnou částí populace nesmířím.

    1. Je potřeba každý den až do voleb doslova bojovat proti neomarxistum kámošum Antify ultra levičaku z Německé Grüne Partei feťakum vítačum migrošu – Pirátum !!!

  18. piráti byli jsou a vždy budou zlo a nebezpečí pro každého, vid Ivane. UŽ JSI VYŠUMĚL TAK TAHNI DO kARIBIKU

  19. Tak vy Pražané, jezděte hromadnou dopravou, máte tam vše. my tady v zapadákově na vesnici, v plzeňském kraji pár autobusů denně!!!! a žijeme. tak si to tam užijte, a nebo se odstěhujte sem do pohraniční. a uvidíte, zblázníte se z toho.

  20. A do voleb je casu… co jeste Pirati ukazou. Od Zemana to bylo genialni. Pekne se odkopou, naserou hafo lidi. Kazdy hlas dolu je SUPEEEER.

    1. Je potřeba každý den bojovat proti Pirátum a jejich courám z hnutí Stan !!! Každý z nás dle svích možností !!! Jejich odporná koalice nesmí získat ani 18% jinak bude zle nedobře s tou to zemí 85% občanu !!

  21. Nevím proč urážíte pirátskou stranu. Náš program je dovést tisíce migrantů, zvýšit dávky nepřizpůsobivým, zavést euro a podřídit se diktátu EU, zrušit Benešovi dekrety a odškodnit Němce.

    1. Máte na mysli toho Slovenského židáka který nám chce kázat o morálce ten měl být již dávno vykopán zpět na Slovensko a zákaz vstupu do Čr parazit odpornej !!!!

  22. Jo dělá to výborně Zděnek! A jeho náměstek taktéž vesničan Adam S. jakbysmet 😁 Všude nacpat pruhy pro kola a co jevíce to motoristům znechutit, fakt paráda! Ještě zaveďte tu třicítku ať tomu dáte poslední ránu a můžete se chlubit páníčkům v Bruselu!

  23. Ivan Gabal by měl jako já strávit v koloně z práce hodinu čekáním a ty plky by ho přešly.Hřib Prahu systematicky ikviduje.je se staví cyklostezky a na těch se protáčí stovky milionů a dělají se tzv “malé domů”.Už aby zmizel ten arogantní a sebestředný budižkničemu ,který rozkradl IZIP někde na bukanýrském prámu směr Brusel ,kde mu jistě chystají teplou židličku.

    1. Pražáci budíček !!! Jestli dáte tomu Piratskému ksindlu více než 10% ve volbách tak si nic jiného nezasloužite !! Praha vždy u voleb zachránila ksindly ať Top09 nebo dostala k moci odporné Piráty !!!

  24. No, aspoň máme my Prazaci jasno, koho nevolit, a radši ho poslat domu mimo Prahu…
    A tohle volební období je, co se dopravy týče, s převahou nejhorší, takže bravo Zdeňku, je čas na návrat domů, do ???
    At nemají šanci realizovat ještě poslední hřebíček, mýto.

  25. Já v branži pracuju a přísahám, že tak neschopné lidi na všech úrovních, jako je ta současná banda Pirátů a spol. jsme ještě nezažil a to pracuji ve stavebnictví už 34let a na opravách silnic v Praze se podílím přes 15let. Nadával jsem i na Bohma, ale jen proto, že se svými kamarádíčky pouštěl Praze žilou, nicméně ve srovnání s Piráty to byl čučkař a navíc za ním alespoň byla vidět práce. Třeba nová trasa Metra je doslova loupež za bílého dne a stavba je neskutečně předražená o desítky miliard a o další ještě bude. Chápu že do toho většina lidí nevidí, ale já se kalkulacemi cena staveb živím a proti tomu co Piráti udělali na Metru je Čapí hnízdo jako krádež lízátka… Naprostá neschopnost cokoli koordinovat a řídit je současného vedení magistrátu vcelku pochopitelná – je to banda arogantních nýmandů a aktivistů bez jakýchkoli zkušeností co přišli do Prahy z nějakého klacíkova, a kteří s nadšením komsomolců budují akorát tak naprosto zbytečné cyklopruhy po kterých nikdo nejezdí a jezdit ani nebude – Praha je totiž na rozdíl od Mnichova, Paříže a dalších metropolí geograficky úplně někde jinde – třeba já to mám do práce jen cca 8km, jenže z kopce na kopec a ani ve svých 25letech jsem neměl na to šlapat každý den 4+4km do kopce a v 50letech by to byla sebevražda. Navíc má Praha velmi nepříznivé klima a hnusně je odhadem tak 3/4roku – buď prší, nebo je vedro, nebo sněží či mrzne a jen imbecil si může myslet, že kolo je pro pohyb nějaká alternativa i kdybych si nasnadě pořídil elektrické, které tím že mám garáž mám kam dát, ale drtivá většina lidí ho nemá ani kam “zaparkovat”.. Úplná stupidita je pak rozšiřování modrých zón i do vilových čtvrtí, kde není s parkováním problém, neboť má většina lidí svůj pozemek a garáž – náklady na vybudování, údržbu a hlídání totiž výrazně převyšují výnosy z vybraného parkovného a je to jen bohapusté plýtvání penězi daňových poplatník. Tam kde bydlím na Praze 5 jsou ulice, kde parkuje klidně jen jedno auto na několika stech metrech a někdy žádné, ale projekt, instalace značení a značek vyšlo na statisíce a následné hlídání vyjde určitě na desítky tisíc ročně a Praha za to od řidičů vybere řádově tisíce – to je tak neskutečně hloupé, že ani bolševici takto neplýtvali penězi… Zrovna nyní se soutěží oprava Libeňáku a to je taky stupidita – úplně nový most měl stát tuším 2miliardy a jeho životnost by byla 100let či víc – Piráti a Čižinský soutěž zrušili a 3roky soutěží opravu starého neopravitelného mostu. I když ještě nejsou zveřejněny výsledky, tak se spolehněte na to, že oprava bude stát víc jak nový most – hodně přes 2miliardy a životnost nebude delší, než 25let – to se vyplatí ne? Za 25let pak ten most z nekvalitního prvorepublikového betonu stejně někdo rozumnější zbourá, nebo spadne sám… Samozřejmě nejsou Piráti tak úplně tupí, aby si nechali cenu opravy novináři a veřejností omlátit o hlavu a jelikož od začátku vědí, že oprava bude stejně drahá či dražší než původní stavba nového mostu, tak zakázku chytře rozšířili o opravu navazujících mostů, aby měli do médií hezkou historku, jak jde o zakázku v úplně jiném rozsahu a dobře ví, že analyzovat, jaká cena v nové smlouvě odpovídá původnímu rozsahu zakázky umí jen pár lidí – ostatní laickou veřejnost i novináře tohle pohádkou oblbnou – vzpomeňte si za pár dnů či týdnů až se budou na tohle vymlouvat. Ať si Bohm nebo i Babiš nakradli kolik chtěli, na to co provádí tahle banda ani řádově nemají, když se sečtou peníze uloupené na Metru D, vyhozené peníze za Libeňák, cyklopruhy, modré zóny a další a další nesmysly… Jestli se tihle proderou do vlády, tak to bude větší průser, než kdyby volby vyhráli komouši….

  26. Za minulé brněnské ANO radnice zůstali v nákupním centru Olympia na mnoho hodin uvězněni všichni lidé. Všechny tři přístupové ( odjezdové ) cesty byly najednou zavřené kvůli rekonstrukci – žádná nehoda. Zoufalci opouštěli Olympii autem po cyklostezce. Tehdy to bylo “seriózní” televizí NOVA prezentováno jako Podívejte se, jak jsou Brňáci blbí, ha ha ha

  27. Na D1 od pátku opět asi padesátá uzávěra a výměna nekvalitního betonu. Co na ministr všeho a pouťový mluvka Havlíček?!

  28. Pan primátor,je opravdu tragédie, co se mu děje ve městě které dostal na stříbrném podnose je mu fuk,takové vedení si Praha nezaslouží.A sourozenci Ferjenčíkovi,no pánbůh nás ochraňuj.

  29. Co jste tak jste dokázali …..být horší než komunisti …s vaším šlendriánem a neprofesinalitou jste k SMÍCHU a v Praze spíž k pláčí … nikdy NE piráty !!!!

  30. Jen blbeček si může myslet, že mě v době, kdy visím hodinu v zácpě, baví diskutovat o přešlapech Emana nebo ANO. Že pane Gabale.

    1. Hezká ukázka toho, jaký druh lidí jsou příznivci Pirátů. Čím víc takových na sociálních sítí, tím líp pro jejich soupeře.

  31. Kampaň ? Směšné – hovoří se o věcech, které jsou jasně vidět – ani hlásku si nikdo nevymyslel.
    Od tohoto člověka bych si nenechala ani vyndat třísku, co je to za neschopáka. Neumí ani vládnout, ani mluvit, a asi ani léčit, když se místo toho dal na politiku – to je u nás běžné – když nic neumíš, jdi hrát divadlo, dělat kouče nebo, když máš alespoň styky, rovnou politiku..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *