Piráti proti sobě štvou voliče ze své bašty, Prahy. Co teď provedli na Karlově náměstí, to jim voliči nezapomenou

Na sociálních sítích se začínají objevovat názory, že si Pirátská strana libuje v sebepoškozování. Těsně před volbami totiž dělá jen obtížně pochopitelné kroky. Namísto toho, aby se na svou stranu na poslední chvíli snažila naklonit maximum voličů, raději je od sebe odhání.

Je přitom poměrně známou věcí, že Piráti musí uspět především v Praze. Právě tam se dlouhodobě těší největší oblibě, a to dokonce takové, že dokázali postavit primátora hlavního města. Namísto toho, aby Pražanům a ostatním občanům České republiky ukázali, že jsou kompetentními manažery, děje se bohužel pravý opak.

Praha je krátce před volbami jedním obřím staveništěm. Uzavírek je obrovské množství a mnohdy jsou velmi nelogicky postavené. V některých případech je omezena původní trasa i její běžná objížďka. Na některá místa Prahy se tak lze dostat třeba jen jednou cestou ze tří možných. To pochopitelně vede k obřím kolonám.

Řidiči v Praze si stěžují také na to, že Piráti se až příliš podřizují cyklistickým spolkům. Je pravdou, že cyklistické stezky rostou a rozšiřují se nejvíce v historii hlavního města. Bohužel to bývá na úkor automobilové dopravy, která přitom už tak měla problémy.

Magistrát teď dokonce sáhnul na Karlovo náměstí, které po dopravní stránce tvoří jedno z nejrušnějších míst hlavního města. Rozhodl se, že zruší jeden pruh pro auta a vyhradí ho cyklistům. To však Pražané nedokáží pochopit.

“Takže na Karlově náměstí se zase ubere jeden pruh, aby se postavil pruh pro cyklisty,” uvedl uživatel MK a připojil fotografii. “Dále byl ubrán jeden z těchto odbočovacích pruhů z Karlova náměstí do Ječné,” poukázal na další změnu.

Je otázkou, kam tím magistrát míří. Vždyť Karlovo náměstí už před touto zásadní změnou trápily kolony.

Netrvalo dlouho a pod příspěvkem se rozpoutala divoká diskuze. “Já nepochopím, proč se na tu cyklostezku neukousne část z Karlova náměstí, které má rozlohu 80 000 m2, ale ukousne se z šestimetrové silnice. A to jsem teda cyklista i řidič v tomhle místě každodenní,” píše například Ondřej Šnobl.

Z dopravní situace v Praze se přitom už před pár týdny stalo překvapivé předvolební téma. Přes něj se potom do kampaně zapojil také prezident Miloš Zeman, který primátorovi Zdeňku Hřibovi zaslal dopis, v němž ho veřejně kárá a žádá ho o zřízení okamžité nápravy a zvážení rezignace.

Foto: Shutterstock

Odebírat
Upozornit na
guest
46 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hlasů
Inline Feedbacks
View all comments