19. 5. 2024

68 příspěvků u článku “Škoda chystá moderní verzi legendární dodávky 1203. Tvůrce velebí její praktičnost, bude Simply Clever

  1. Je dobře, že Budem mít opět dodávku jako byla tzv 12003ka. Předlohou bude nejspíš VW Transportér i podvozková platforma s motory. Záleží také jak se k tomu postaví koncern VW. Cenová politika prodejnost misto výroby atd. Uvidíme jaká bude budoucnost.

  2. Bohatá historie, sesterský VW a jiné plky. Zase oduševnělý článek. Bohatá historie skončila, už před léty. Sesterský VW neexistuje. Žádná rodina s touto automobilkou. Myslím, že to jiný vztah. Vlastnický. A nějaký rozvoj? Jo myslíte k těm šitům na baterky. To potom áááno.

    1. Nechci vám brát iluze, ale VW by Škoda a vlastně celá republika měla líbat zadek protože v 90. letech dal Klausovo vládě větší úplatek než Renault a takže místo současné premiovky z toho není Dacie. A dneska živí celou republiku. To co vymysli chytrolini v Bruselu, za to VW nemůže. 1203 byla popelnice na kolech co nejela, netopila, hnila před očima a když se ji plivlo pod kola tak zapadla, gumy se sjíždely jako blázen, spolehlivost nula. Po revoluci toho nakoupil známej do firmy asi 10kusů a z Trnavy dojely dvě.

      1. To živení “celý republiky” je veliká nadsázka. Ale problém když to krachne, bude celý republiky, pak to zaplatíme všichni

  3. sice nyní rádi všichni hrají na retro vlnu, ale co jako tenhle hnusnej “moderní” paskvil má společného s 1203 ? Vůbec nic. Ani designově, ani svým určením. Blbost k nezaplacení…

  4. Pokud bude na elektriku, nebo dražší než půl milionu Kč, tak si to tady stejně málokdo koupí.

    1. jj každejch 100 tisích dělat motor stejně jako u š120 jenže u 120 tak neodcházela převodovka jak u 1203 .

  5. Ten tvar je děsný. Zepředu fujtajbl. Použijte raději krapet předělaný původní vzhled a pak👍.

  6. Neradujte se Wolsvagen dodávku zakáže vyrábět přece někdo nemůže konkurovat Transportéru

  7. Krásný design, ale motor 1,00 tříválec, nebo elektrika. Auto za milion a půl. Zábava pro pár milionářů sběratelů.

  8. Měl jsem tu “čest” řídit toto vozidlo. Výhody: relativně dost prostoru na náklad či posádku. Nevýhody: slabý a špatně zpřevodovaný motor, kroucení celého vozidla při jízdě, chování na sněhu, katastrofální nespolehlivost. Suma sumárum nechte ho v klidu hnít na vrakovišti a můžete z něho vzít jen základní tvar bez antispojleru na střeše. Škoda , bylo to asi nejnepovedenější auto z kterým jsem jezdil.

  9. Tak hele. 1203 byla debilní auto užitkovostí, výkonem, praktičností io extrémní poruchovosti nemluvě.
    Domnívat se, že VW jen tak něco pustí na platformě Transporteru ven, může jen debil. Tento “designér” mi připomíná jednoho z mnoha, kterých je plný internet a látaj na svých počítačích nereálné vozy. Už jen ta kola jsou taková píčovina, že bych mu zfackoval držku, až by mu chytnul límec. Dobytek jeden.

  10. já osobně se na typ tohoto auta od Škody těším.
    jako malý jsem snil o tom, že to bude větší vůz pro větší rodinu z české dílny…LM

  11. Jen doufám, že to nebude moc podobné té studii, protože to je strašlivej pekáč, kterej připomíná 1203ku jenom se zavřenejma očima a otočenej zády.

  12. Kéž by to Š1203 připomínalo co nejméně. To bylo již při uvedení na trh zastaralé auto. Pamatuji si doby, kdy z osmi zakoupených kusů sanitek nedojelo ze Slovenské fabriky do Prahy šest vozů.

  13. Dodávky mám nejraději. Nooo konečně to někoho ve škodovce napadlo. Já už 10 let volám po české dodávce. Pokud bude solidní cena uvažoval bych nad koupí.

  14. To to trvalo , něco podobného tu mělo být dávno . Hlavně ať je tam dost místa a kvalitní pohodlné sedadla. Ať se to podaří.

  15. Bohužel , ale nadpis je zavádějící. Škoda zatím nic nechystá a možná o tom uvažuje… Návrhy jsou hezké, ale nejde o práci kterou by zadala sama automobilka, ale o vlastní iniciativu autora. Bohužel musím říct “bohužel”…

  16. Zdravím. Skodou 1203 jsem se najezdil dost. Konstrukce za dob KOMARU byla dobra. Zůstal bych u posledního prototypu s dieslovým motorem ,co jestě vyjely z výrobní linky. Větši modernizace by byl jen drahý úlet této doby. Takové normalni auto pro chudý.Startovní cena by mohla začínat od 180 000kč.Jinak se do toho ani milý výrobci v Mladé Boleslavy nepouštějte!!!! Ten návrh co propagujete,jak už psal kolega v kometaři,tak měl pravdu(Píčovina).

  17. Tohle nemá šanci na existenci. Směšná vize “designera” bez opory ve výrobní a prodejní kapacitě. Jde do kategorie vozidel vyzrálých konstrukcí na přesyceném trhu. Kdo a proč by si něco takového pořizoval, když je k dispozici spousta relativně laciných typů (díky velkým výrobním sériím), zatímco toto takové sériovosti nemá nejmenší šanci dosáhnout. Takže naivní blábolení o ničem.

  18. Pak do toho dají tříhrnek 1 litr obsah a já padnu smíchy. Škoda = škoda slov (předražený šrot).

  19. Však úplně stejně vzniká i transportér, vezme se Ford custom a všechno se to strčí pod kastli transportéru.

  20. Dvanácettroska byla podobný “rodinný zlato” jako celá Škoda, Avia a Liaz. Když si na tu hrůzu vzpomenu, je mi na blití. Neméně stejně na blití je mi z lidí, kteří tuto dobu rezatejch línejchnetopících pekáčů velebí.
    Doufám, že ta nová 1203 bude s motorem, neshnilá a imr neposjaná…

  21. Dvanáctsetšrotka, ostuda našeho užitkového automobilismu. A to nový je taky pěkný paskvil.

  22. Doufám že zůstanou věrni tradici a tato nová dodávka bude stejné jako její vzor Škoda 1203, jediné čtyřstopé vozidlo na světe!

  23. jistě praktické ale ten desing to je hrůza to se tý starý vůbec nepodobá to je humus neříkám třeba drobnej lifting místo kulatejch svítilen zaoblený obdelníky nebo trošku vetší sklon předního okna kuli airodinamice ale tohle je k nepoznání

  24. Větší šrot jsem za svůj život neviděl. Něco jsem s ní najezdil, povětšinou po okreskách a lesních cestách. Poruchy byly věčný problém. Na tom autě bylo vše slabé. Nápravy, převodovka, motor, karoserie atd. O tom by se daly psát romány. Ta nový vypadá dobře ale když tam seknou ten tříválec tak to bude opět ta stará, klasická dvanáctsetrojka.

  25. Kreslíř ilustračního obrázku zřejmě velmi miluje alu-kola – nejdůležitější součást moderního vozu…
    Takže je potřeba říct, že takhle to auto určitě vypadat nebude.

  26. Tak to je neuvěřitelný HNUS!Vůbec nechápu,proč si budou hrát na ,,1203″.Hnusný by to bylo i s jiným jménem,ale tohle tomu teda nasadilo korunu! -_-

  27. Nová 1203 proč ne i čeští pracovníci se podíleji na nových typech .Bude aspoň větší sortiment nebo nás Hunday pŕeválcuje.

  28. Š 1203 byla líbivá, ale jinak ve srovnání se Žukem, nebo Barkasem byla nic moc. Za volantem bylo místa jako v krabici od banánů, zadní náprava byla konstrukčně z roku +-1935 z “Lidušky”, motor (vrchový) byl z Rapida +-1936. ráno před výjezdem se mělo potočit “Štauferkou” na vodní pumpě o půl závitu a během dne každých 30km opět. Za dva roky byla zrezlá na prach, valník dřív.

  29. Myslím že domnívat se, že by VW souhlasil s použitím platformy Transporteru, je bláhové. Podle mě by to ani nebylo správě. Transporter je po mnoho generací legenda a nová “1203” by na to mohla vrhnout špatné světlo. Ikdyž těžko říct, VW používá Škodovku obecně k tomu, aby prodal svoji techniku patriotům a zarputilým příznivcům značky. Tomu autu sice v Boleslavi vždycky dají pořádně na frak, ale hlavně, že je na tom “slepice”. Já už po dlouhá léta preferuji originál – VW.

  30. Na tu dobu dobrý vůz, jenom slabý motor! Automobil byl celkem těžký, a motor se brzo unavil a měl časté poruchy…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *