Upadnutí volantu za jízdy není podle Tesly vada, ale vlastnost auta. Do opravy se jí nechtělo

Že automobilka Tesla často nejedná se svými zákazníky v rukavičkách je široce známá věc. Lepší by snad bylo říci, že jde často o arogantní až téměř vulgární jednání. Nemluvě o pochybné kvalitě zpracování vozidel. Je zajímavé, že i tak jí jsou zákazníci ochotni odpustit a s vidinou luxusnosti, společenské prestiže a “inteligentních systémů” se stále za Teslou ženou.

Upadnutý volant jako vlastnost auta

Nedávno jsem narazil na jednoho nadšence do americké automobilky, který se pokusil svou Teslu Y výrobci reklamovat. A to velmi z kuriózního důvodu, který doslova šokoval celý svět. Jeho týden staré Tesle Y za jízdy na dálnici upadl volant. Jen díky několika šťastným okolnostem a velké shodě náhod se nikomu nic nestalo. Majitel, známý jako Prerak Patel, cestoval během kritického okamžiku s celou rodinou. Vozidlo následně reklamoval výrobci, ovšem reakce automobilky překonala vše, na co byl Patel připraven.

Místo opravy raději vůz nový

Automobilka sice vůz do opravy převzala, ale po opravě se nestyděla majiteli naúčtovat 103 dolarů (asi 2300 korun) za opravu a připevnění volantu. Neuvěřitelné. Pan Patel se ale ukázal jako skalní příznivec automobilky a svou Teslu prostě chtěl. Fakturu sice odmítl uhradit, ale navrhl výměnu vadného kusu za nový, případně trval na vrácení peněz. Případ se těšil značné medializaci a nakonec automobilka přistoupila k výměně vadného vozidla za nové, ale jen z toho důvodu, že pan Patel je “váženým zákazníkem” značky.

Běžná vlastnost vozidla

Kdyby se to tedy stalo běžnému smrtelníkovi a nováčkovi u značky, pravděpodobně by s podobnou reklamací nepochodil. Tesla totiž uvedla, že původní vůz není stižen žádnou vadou a výměna vozu za jiný je pouze gesto dobré vůle automobilky. Z upadnutí volantu za jízdy tak Tesla udělala běžnou vlastnost vozidla, která nemůže být předmětem reklamace. Ani poté co Patel publikoval fotografii, kde upadnutému volantu chybí kotvící šroub ke sloupku řízení se názor firmy nezměnil. Pan Patel je ale Tesle vděčný, že mu nakonec jeho oblíbená automobilka vozidlo vyměnila. Pohoršen celou situací jsem zřejmě jenom já.

Foto: Shutterstock, zdroj: Twitter, Carscoops,TheDrive

Nenechte si ujít
Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější
Inline Feedbacks
View all comments