Obchodní řetězec Albert na sobě v poslední době hodně zapracoval. Poté, co začal hodně ztrácet v konkurenci s Lidlem a Kauflandem, které ho předběhly moderními prodejnami a zajímavějším sortimentem, objektivně hodně přidal. Většinu svých obchodů zrenovoval do podoby takzvaných tržišť a je potřeba uznat, že je to změna k lepšímu. Zavedl také řadu nových privátních značek, přičemž některé z nich jsou s velkým důrazem na kvalitu, zatímco jiné lákají spíše cenou.
Pokažená pověst
To vše jsou systémové změny, které probíhají seshora. Těžko už se ale ovlivňují detaily, za kterými často stojí samotní zaměstnanci. A tam Albert v poslední době naopak hodně selhává. Státní zemědělská a potravinářská inspekce v posledních týdnech hned několikrát zachytila vysoce závadnou potravinu z Alberta. Minulý měsíc jsme vás informovali třeba o plísních v sýrech Krolewski a mozarelle.
Čtěte také: Ihned musíte vyhodit tyhle potraviny z Alberta. Strašné, co se v nich našlo. Něco není v pořádku
Pokud by snad někdo očekával, že Albert už si dá na podobné záležitosti pozor, aby se nevyjímal na prvních místech webu Potraviny na pranýři, byli byste na omylu. Teď se mu totiž podařil skutečně významný přešlap, který mohou zákazníci opravdu nepěkně odnést.
Ve výrobku Vepřová marinovaná krkovice gurmán steak byla totiž na základě laboratorního rozboru zjištěna přítomnost salmonely. Potravina byla zachycena v pobočce Albertu v Krušnohorské ulici v Ústí nad Labem.

Zákazníci si dávají pozor
Zákazníci v diskuzi pod sdělením SZPI už jsou na Albert skutečně naštvaní. Další se diví tomu, jak si někdo může koupit v obchodě marinované maso, když je jasné, co je to zač. “Tomuhle jsem nikdy nevěřil, už jen z důvodu, že když tomu masu končí lhůta trvanlivosti, tak to naloží a tím ji opět o několik dnů navýší. Tohle svinstvo opravdu nebrat, namarinovat maso dokáže každý za 2 minuty,” uvedl Petr Lifka.
Dávají mu za pravdu i další diskutující, kteří na vlastní kůži v provozu zažili, jak se takové maso připravuje. “Dělala jsem v jednom nejmenovaném řeznictví a vím jaké maso se nakládalo. Co jsem se s manažerem nahádala,” popsala Gabriela Beliková.
Čtěte také: Albert provedl Čechům hroznou věc. Až uvidíte, co se tam děje s potravinami, už tam nevlezete
Pravdou ale je, že zákazník by takové chování neměl automaticky očekávat, ba právě naopak. Měl by mít možnost se spolehnout za to, že si za nemalé peníze kupuje kvalitní produkt, který je z hlediska kvality a bezpečnosti prvotřídní.
Foto: Shutterstock