2. 5. 2024

5 příspěvků u článku “Důchodci budou jezdit v dálkově ovládaných vozidlech. Nebudou však moci sami řídit, je to moc velké riziko

  1. Eu už tu v roce 2050 nebude a možná už ani v roce 2030. Ono už teď má EU na kahánku. Se podívejte, kdo pomalu, ale jistě vyhrává volby. Jsou to strany a politici, kteří nechtějí dělat štětky Bruselu. Když pomineme Maďarsko, kde Orbán dlouhodobě brojí proti diktátu zkorumpovaného Bruselu, tak se změnily vlády na protibruselské ve Švédsku, na Slovensku a teď i v Holandsku, kde má vítěz voleb ve volebním programu dokonce vystoupení z toho žaláže národů. A tak to půjde postupně od jedné země po druhou, potom jak bude růst nasranost obyvatel na zkorumpované neoliberální probruselské vlády.

    1. Souhlasím s Vámi. A ještě chtějí urychleně zavést euro. To zase dopadnete špatně, hlavně pro nižší i střední vrstvu, vše se zdraží. Nechci euro, chci naši, Českou korunu
      EÚ stejně nemá dlouhého trvání.

  2. Jeví se mi to jako naprostá pitomost. Tedy “úžasná” zpráva o tom co bude za 27let?!? V Německu, tedy v některých spolkových zemích už senioři musí absolvovat speciální test jejich schopnosti řídit a zejména reagovat. Výsledkem je, že je jim umožněno řídit pouze určitou a určenou nejvyšší povolenou rychlostí. Např. Max 60km/h a podle toho je jejich auto povinně opatřeno velkou nálepkou, ze které každý vidí, že řidič nesmí jet rychleji i kdyby chtěl a je třeba si na něho “dát pozor” v dobrém slova smyslu, protože se může zachovat “nepředvídatelně”. To mi přijde jako cesta zachovat seniorovi nezávislost (i jistou důstojnost) aby si např. mohl sám dojet nakoupit či k lékaři, přátelům. A přitom i trochu eliminovat jejich kreativitu při řízení 🙂 , kterou jsme asi již všichni někdy viděli 🙂 . Jednou také budeme senioři a doufejme, že z nás někdo nebude chtít úředně za každou cenu udělat nesvéprávného neschopna…

    1. To nás budou značkovat a označovat, kdo je blbý a kdo blbější. Něco mě to připomíná, ale nemůžu to napsat,dali by mě ban.

  3. Nemyslím si, že důchodci způsobují nejvíce nehod, a fatálních. Brusel by se měl soustředit zejména na mladē, nezkušenè, zdrogované a opilé řidiče. Ti jsou velice nebezpečnį, ne např. 70 ti letý řidič z povolání, který má najeto mnoho kilometrů. Starší řidiči jsou opatrní, mladí jezdí jako blázni, nedodržujį předpisy – překračují rychlost.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *